Als je nu een wegwedstrijd, een trailrunning, een veldloop, een aflossingswedstrijd (relays, ekiden,...),... wenst te organiseren waarbij je wat administratieve hulp kan gebruiken, dan zijn wij er zeker van dat we je kunnen helpen. We luisteren graag naar jullie verlangens en proberen hier zo goed als mogelijk op in te spelen. Neem vrijblijvend contact met ons op zodat we voor jouw event een offerte op maat kunnen voorstellen.

Onze timers zijn gediplomeerde juryleden bij de Belgische atletiekbond.

Hieronder vind je alvast een greep uit ons aanbod:

Voor de registratie van de tijden op uw event maken wij gebruik van een professioneel timing systeem. Dit biedt een detectie zekerheid van 99,9% van alle deelnemers, of het nu gaat over een event met 300 of 3000+ deelnemers. Afhankelijk van uw wensen plaatsen wij detectiepunten aan de start, op tussenpunten en aan de aankomst.

Voor veel deelnemers is een correct resultaat zeer belangrijk. Door gebruik te maken van meerdere metingspunten kunnen deelnemers naast hun officiële uitslag (=bruto tijd), ook hun netto tijd als eventuele tussentijden raadplegen. Dit kan via een link naar onze site of via een integratie op de website van uw event. Ook een module met "live" resultaten behoort tot de mogelijkheden

Je kan als organisator zelf instaan voor de inschrijvingen of deze taak aan ons toevertrouwen. Deelnemers kunnen zich online inschrijven via onze website, of via een integratie op de website van uw event. Er zijn diverse betalingsmogelijkheden, zodat je de deelnemer maximale vrijheid kan bieden bij zijn of haar betaling. Na een inschrijving is het ook mogelijk een deelnemerslijst online te publiceren, opnieuw via onze site of die van uw event.

Een goede uitstraling van uw event is belangrijk en daarbij kunnen gepersonaliseerde borstnummers (voorzien van geïntegreerde transponders) zeer belangrijk zijn. Samen met onze ontwerpers kijken we naar de best mogelijke layout voor uw borstnummers. Deze zijn scheur vast, vloeistofdicht en waterdamp doorlatend. Kortom: bestand tegen alle weersomstandigheden.

(er kan ook gebruik gemaakt worden van RUNNING RESULTS borstnummers die na afloop gerecupereerd worden)

Een speaker wil altijd voldoende informatie over de deelnemers, hun tussentijden en resultaten. Om hem daarin optimaal te ondersteunen bieden wij de mogelijkheid om via tablet "live" deze info aan te bieden. Zo valt er op uw event nooit een moment van stilte. Nog op zoek naar een speaker? Laat het ons weten!

Na afloop van uw event bieden wij de mogelijkheid om elke deelnemer persoonlijk op de hoogte te brengen van zijn of haar resultaat. Dit gebeurt via email, eventueel met bijhorend diploma of certificaat van deelname en resultaat. Dit alles kan gepersonaliseerd worden naar uw eigen wensen.

Ben je voor jouw event nog op zoek naar gedreven medewerkers die helpen bij allerhande technische ondersteuning voor, tijdens of na je event? Dit kan gaan van organiseren daginschrijvingen, bemannen oversteekpost, plaatsen van nadar hekkens, klaarmaken start- en/of aankomstzone, een speaker,... Bespreek met ons uw wensen en we zorgen voor de geknipte mensen.

Beschik je zelf al over een installatie voor tijdsregistratie, maar heb je voor die ene wedstrijd meer detectiepunten of splitpoints nodig? Via een samenwerking bieden wij grondantennes aan met breedtes van 5m tot wel 13m breed! Zo kan je een zeer brede start voorzien, de atleet meer tussentijden aanbieden of een extra backup voor je eigen systeem voorzien.